Obiectivul politicii noastre de calitate este acela de a furniza organizațiilor naționale și internaționale traduceri realizate la cele mai înalte standarde pentru a le permite să crească și să concureze pe piața globală. Regulile care trasează comportamentul unei agenții internaționale de traduceri,  în strictă conformitate cu standardul ISO9001:2005, constituie fundamentul politicii noastre de calitate. Sistemul de Control al Calității evoluează permanent prin eforturile nostre continue de eficientizare a procesului de traducere, de reducere la minim a eventualelor greșeli, prin urmărirea intereselor clienților și monitorizarea nivelului de satisfacție a tuturor colaboratorilor noștri.

Obiective de calitate:

  • furnizarea eficientă a traducerilor la prețuri competitive, cu respectarea strictă a termenelor limită;
  • reducerea la minim a erorilor (umane/tehnice);
  • oferirea de suport prin serviciul de relații clienți prin intermediul căruia colaboratorii noștri pot primi informații privitoare la fiecare etapă a procesului de traducere;
  • instruirea corespunzătoare a angajaților, cu accent pe integritate, onestitate și un cod etic strict;
  • garanția angajării de personal calificat în vederea furnizării de servicii de înaltă calitate;
  • supravegherea serviciilor externalizate în conformitate cu standardele acceptate;
  • urmărirea implementării corespunzatoare a standardelor de calitate a agenției.

This site uses cookies to enhance your experience. By continuing to the site you accept their use. More info in our cookies policy.     ACCEPT